Συμβόλαια Συντήρησης

Υποστήριξη Υπηρεσίων Συμβολαίων Προληπτικής Συντήρησης και Καθαρισμού

Στην Main Call Care αντιλαμβανόμαστε ότι με τους απαιτητικούς ρυθμούς της καθημερινότητας ο καθένας προσπαθεί να αξιοποιήσει τον ελεύθερο του χρόνο σε δραστηριότητες που θα δίναν ευχαρίστηση τόσο στον ίδιο όσο και στα αγαπημένα του πρόσωπα. Δυστυχώς τα υποστατικά είτε αυτά είναι η κατοικία είτε ο επαγγελματικός μας χώρος απαιτούν για την απρόσκοπτη ικανοποιήσει των αναγκών μας τακτική επιθεώρηση και αντιμετώπιση απρόοπτων προβλημάτων. Η πρόληψη και ο έλεγχος και σε αυτό τον τομέα μπορούν να μας προστατέψουν από δυσμενείς καταστάσεις που στις περισσότερες φορές κρίνοντες επείγουσες.

Η Εταιρεία μας αναλαμβάνει σε τακτική βάση Ετήσια Συμβόλαια Προληπτικής Συντηρήσεις των Κτιριακών και Ηλεκτρομηχανολογικών σας εγκαταστάσεων.

Τα συμβόλαια συντήρησης είναι ετήσιας διάρκειας και περιλαμβάνουν ως προεπιλογή το κόστος προληπτικής συντήρησης και το κόστος τυχόν απαιτούμενων επισκευών/επιδιορθώσεων.

Υπάρχει η δυνατότητα προσαρμογής, ανάλογα με τις δικές σας ανάγκες και απαιτήσεις. Ειδικά πακέτα για επιχειρήσεις συμπεριλαμβανομένων διακριβώσεων και πιστοποιήσεων σύμφωνα με το σύστημα ποιότητας ISO που ακολουθείται.

Τα άμεσα αναγνωρίσιμα πλεονεκτήματα των συμβολαίων συντήρησης είναι τα ακόλουθα:

  1. Άμεση Τηλεφωνική υποστήριξη εντός Δύο(2) ωρών.
  2. On-site υποστήριξη εντός 24 ωρών για Επαρχία Λευκωσίας Λάρνακας και Αμμόχωστου 48 ωρών σε Λεμεσό και Πάφο.
  3. Έκπτωση έως 15% επί της αξίας των ανταλλακτικών και αναλωσίμων που τυχόν θα απαιτηθούν.
  4. Έκπτωση έως 35% στην ωριαία χρέωση για επισκέψεις πέραν των καλυπτόμενων από το Συμβόλαιο Συντήρησης.
  5. Το άρτια εκπαιδευμένο Τεχνικό προσωπικό της εταιρείας σε συνδυασμό με το μεγάλο εύρος των συνεργατών και ανταλλακτικών που βρίσκεται στη διάθεση της εταιρίας μας, εξασφαλίζουν τη γρήγορη και αποτελεσματική αντιμετώπιση οποιουδήποτε προβλήματος παρουσιαστεί.
  6. Το σύστημα αρχειοθέτησης της εταιρείας διασφαλίζει την ύπαρξη αρχείων προληπτικής συντήρησης για τα συστήματα που εξυπηρετεί ούτως ώστε ο πελάτης να ενημερώνεται έγκαιρα για την επόμενη προληπτική συντήρηση. Έτσι το εκάστοτε σύστημα βρίσκεται πάντα σε βέλτιστη κατάσταση πριν την ανάγκη επανεκκίνησης.
  7. Προαιρετική δυνατότητα υποστήριξης και για θέματα νέων εγκαταστάσεων που σας ενδιαφέρουν.

Η εφαρμογή του συμβολαίου προϋποθέτει ότι οι συντήρηση, εγκατάσταση, λειτουργία, χειρισμός κλπ. του συστήματος ή των εγκαταστάσεων θα γίνονται σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες των κατασκευαστών και μόνο από το εξουσιοδοτημένο προσωπικό ή συνεργάτες της Main Call Care.